Geha08 https://resimyukle.io/r/M8ekuJlIFU Arkadaşlar bişey varmı silik bi çizgi var gibi görünüyor ama bu testlerde hep mi böyle çıkar
dezgi Geha08 canım bende de aynı çıkmıştı kan Değerim 18 çıktı hemen vermistim💕🙈 daha çok yeni olduğu için silikk
Birprensesannesii Geha08 bende bugün yaptım aynı test ve aynn bu şekilde kan tahlili negatif çıktı ama 2 gün önce
Geha08 Zehragniken bugün regl olmam lazım di olmadım canım erken gebelik aldım ama bilemedim çok strese girdim
Vsnmz Tam belli değil testte ama 2 gün sonra kan testi yaptır onda kesin belli olur , benim 3gün geçince çıkmıştı kanda☺️
Birprensesannesii Geha08 inşallah hamileyizdir bende kendimi kan tahlili yanlıs çıktı diye avutuyorum
Melek2424 Ben bu teste güVenmiyorum bende yaptım kaç kere silik net bile ciktı beta 0.2 cıktı öyle görüp kan verdim ama hüsran 😒
Geha08 Birprensesannesii belkide olabilir canım hiç belli olmazki Rabbim inşallah en kısa vakitte nasip etsin
dezgi Geha08 bu test 10 ve üzeri değeri ölçüyormuş bende hemen araştırma yapmıştım da 😀 belkide senin şuan 10 dur 12 dir yada çok su içtiysen seyrelmistir idrarın inşallah doğrudur 😍