Merve_defne Ben jinekoloğuma söyledim Doğumdan sonra eşin gitsin hastaneyle görüşsün doktor gelip sünnet eder dedi. Aslında Türkiye’de yaptırmayı düşünüyordum da en erken Aralık’ta gidebilirim. O zamana kadar beklemek de istemedim. 27 Eylül’de bekliyoruz bebeğimizi inşallah. Sanırım bekleyip göreceğiz.