HaticeKe embriyo başına 295 dolardı biz ağustosta yaptırmıştık, 4 tane vardı bizim zaten o yüzden hepsine yaptırmıştık.. ama mesela daha çok embriyosu olanlar önce üçüne yaptırıp ordan sağlıklı embriyoya ulaşamazsa geri kalanlarına da yaptırıyor..daha uygun oluyor öyle.. şimdi bi dondurulmuş transferin ücretini düşünüyorum 3 tane boşu boşuna denemem olacakmış benim, hatta ilk olarak 5aa yı kullanırlardı ve onun kesin tutmayacak çoklu genetik bozuklukları varmış, boşuna ilaç kullanıp umutlanacakmışım..gereksiz transfer denemesinden koruduğu için aynı paraya geliyor gibiydi biz yaptırırken..psikolojik rahatlığı tabi en önemlisi..ama tabi o zaman dolar kuru 8.5 falandı :/