Korkulacak hicbir şey yok sadece doktorunu iyi seçmen gerek alt taraftan uyusturuyolar dikişler için ama benim sadece sağ tarafımı uyusturdular bebek geliş sırasında sol tarafta da hafif yırtılmalar vardı oraya da dikiş yaptı sol tarafin hepsini hissettim doktorum sırf randevularına yetişebilmek için bi uyuşturucu iğneden mahrum bıraktı beni bu arada 2 gün önce doğurdum 🤦♀️