Minik_Mucizemmm_13 Merhaba kızlar doktora gittim bugün proluton Depot iğnesi verdi 5 günde bir kalçaya yapılacak dedi yapanlar var mı bide nerde yaptırıyorsunuz iğneyi
Minikkus0101 Minik_Mucizemmm_13 merhaba ben haftada bir kullandım doktorun verdiği gün hastanede vuruldum acilde ama 3-4 defa ev ortamında komşu teyze falan vurdu sorun olmadı bende
HilalEyce Minik_Mucizemmm_13 hastanede acil de yaptırabilirsin biraz ağrı yapıyor vurununca hemen yürümeye başla ilaç biraz dağılsın diğer türlü bacakta ağrı çok oluyor.
Ayse_60 Minik_Mucizemmm_13 canım ben hafta bir yaptıryorum aciller yapıyor yağlı iğne olduğu için her yaptırdıgımda ağrıyor 36hafta oldum hala yapıyoruz
Hybrkn Papiiii yaparken birazcık yanıyor sonrasında bacağın ağrıyor hafif ilkinde 3 gün acımıstı sonra alıştı vücut 1 2 saat e gecti hep biraz yağlı bir iğne
Antevortes Ben toplam 20 kere vuruldum onu. Uc gunde bir. İlk dort bes ignede canim cok yandi sonra alistim. Bi sag bi sol vuruyorlar
Mercimek-vee-annesii Bende kullandım haftada 1 tane sağlık ocağında yaptırabilirsin ilk vurulduğunda biraz ağrı oluyor hemen oturma yürü biraz ilaç dağılsın sonra geçiyor ağrısı kalmıyor geçmiş olsun.
Gokyuzunde2 Minik_Mucizemmm_13 hastanede veya saglık ocagında üç ay boyunca yaptırdım. Reçetenle birlikte git yoksa yapmıyolar biraz yakıyo alışana kadar iğne vurulan yere masaj yapıp ov biraz ilaç dağılsın çok geçmiş olsun
Medusamnd Minik_Mucizemmm_13 bende saglik ocaginda doktorla konusup her hafta ordaki hemsireye yaptirmistim hemen kalkma dagilsin ilac dedi. Yavaş yavaş ki sislik vs olmuyor kendini ne kadar az kasarsan o kadar az yanma olur. Sifa olsun.
Minik_Mucizemmm_13 Medusamnd teşekür ederim şuan sağlık ocağındayim😂korkuyorum ama yapacak bişey yok bebeğim için