Bende cok korkuyorum mart sonu gibi sezeryan olacak büyük ihtimalle genel mi epidural mi karar veremedim birde epidural oldugunda diktikleri kestikleri zaman aklıma gelince korku basıyo. İkizlere hamileydim aralık ayında birini normal dogumla kaybettim şimdi 32+6 haftayım😔😔 nasıl korkumu yenebilirim