Neslialya Dün test yaptım silik bi şekilde hafif çizgi vardı, bugünde kasıklarımda batma var hamile olabilir miyim sizce ? Sabah yine test yapıcam https://imgyukle.com/i/ELJJbH
Ballisinsen Neslialya sabah ilk idrarda yap testini bence. Egerki yoksa silik bile cikmaz canm habern olsn.
Neslialya Canimcanim_ask googleye resim yükle yaz canim oraya yukledikten sonra url’yi kopyala yapıştır
Ballisinsen Neslialya ben var gibi gordum. Ama testin kendi icindeki cizgi degildir umarim. Ama bence cok silik var gibi görünüyor. Bir dha testini gormek icin sabırsızlanıyorum :)
Neslialya Ballisinsen insallah kuzum batmalardan şüpheleniyorum ama bakalım yarın sabahki testte belli olur umarım hayırlısı olsun hakkımızda
Ballisinsen Neslialya bende batmalar bel agrisi ve butun gun uyuklamamdan anlarim. Test yaptim cikti dun once bikac gun once baya baya silikti. Dun ki yaptigim bariz pembeydi.