Betul1234 canim benim 7.8 haftalarmda kahvrengi ara ara pembe akintim oldu sonra onlar gecti. 9. Haftada sarı akintim basladi. Dr. uma soyledim normalmi dedim normal degil enfeksiyon olmussn dedi. Enfeksiyonda bebege zarar veriyormus sanirim neyse.. bana 1 hafta suya biraz elma sirkesi kat vajine bolgeni yıka dedi. Bunu nettede arastirabilirsn aslı varmis. 1 haftadir yıkiyorm bende lavaboda biraz azalma oldu ama gecmedi . Dokturmda 1 hafta dene gecmezse kontrole gelince fitil yazacam demisti. Bakalim yarin nolacak :(