Beyzan738 Kizlar 35+4 haftalgm ayin 22 sinde kontrole gitmiştim bebisime 2600 kg demisti.. Dun gece agrilarm cok oldu Bugun tekrar gittim kontrole 2750 2800 yaklasmis dedi iyimi sizce doktor haftasina gore iyi dedi de bilemedim sizlerin kac 🤗🧿💙
camellia Beyzan738 gayet iyi 2 haftada yaklaşık 700 gram alıyorlar zaten 3 bucuğu bulur sağlıklı olsunda
Aycan051415 Beyzan738 bizim ne düşündüğünüzden ziyade doktorun ne dediği önemli değil mi bunu sorma gereğini duymak bana saçma geliyo doktor kilosu olumsuz olsa az filan bisey der çok olsa çok dikkat et der bisey der yani linç yiyeceğimi bile bile yazıyorum ama bebeklerin kilosuna bukadar takılmayın doktor bisey demiyosa iyidir sağlığı yerinde olsun
Beyzan738 Aycan051415 tabikide ole benle ayni hafta olan annelere sordm zaten bebeklerin kilosu sizin ki nasl diye merak ettim Bidahaki merak ettiklerimi ozellikle sana sorarm sen onay verirsen ole paylasirim olurmu?
Aycan051415 Beyzan738 olur tabikii 🤦♀️ bebek kilosu yarisilacak bi konu degilayrica öyle sormamissin zaten kilosu iyimi diye sormuşsun bunu doktor söylemeli biz degil😉
Beyzan738 Aycan051415 bole yazilar yazmak icin mi postlara giriyosun acaba🤗yazimin sonunu oku sizlerin nasil yazdim Sanada kimseye hesap vermek zornda oldgmu dusnmyorm yargilamak da sana dusmez canm, forma gir baska birilerinin postuna bole lincler yaz 🙋♀️