Kızlar merhaba. Geçen hafta çok rahatsızlandım korona olmuştum hastanede yatarken bebek iyi mi diye kontrol ettiler ve kötü şeyler öğrendim. Benim böbreklerim büyümüş ve karaciğerde enzim tespit edildi. Böbreklerin çaresi var tel taktırabilirsin veya geri kalan 4 ayını yatarak geçirebilirsin dedi. Ama enzim hakkında şimdilik bişey söylemedi. Sadece ilerlerse gebeliği sonlandırıcaz dedi doktor. Bu konuda bilgisi olan lütfen yardım edebilir mi. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım. 21. Haftadayım şu an.