Mantosuzmadonna Kizlaaaaar ikinci gebeliğim 19. Haftadayim ama sanki 6 7 aylık hamileyim çalışıyorum bir de utanıyorum artık resmen kocaman bir karnım var yalnız değilim demi 😂
morsumbul Mantosuzmadonna 28 haftamdayım 9 aylık gibi 2.gebeliğim ilkte bu karınla doğuma gitmiştim 🤦♀️
Gul33 Mantosuzmadonna ben öyleyim. 12.haftada çıktı karnım. 20 haftalık bile değilken 7 aylık hamile gibiydim. Ama karın dışında başka hiçbir yerim büyümedi
morsumbul Mantosuzmadonna birde ilkinden çok çatladım vardı bunda dadaha berbat olursa diye korkuyorum aşağı yukarı ilk gebeliğim ile kilo da aynı ama göbüşüm baya kocaman 🙈
Mantosuzmadonna Gul33 ben 6 kg aldım bile şimdiden yani sanki gittikce devasa oluyormusum gibi hissediyorum ilkinde de 22 kg almıştım bunda dikkat de ediyorum ama alıyorum anlamadım canımı sıkıyor bu büyüme meselesi göbek büyük olunca insan daha kilolu gorunuyo
Mantosuzmadonna morsumbul ikincide de çatlar miyiz ki benim ilkinde bacaklarım kollarim bile çatladı 🤦
Burcu-10 Mantosuzmadonna son ayıma girdim bende karnım 4 5 aylık gibi insanlar sürekli bebeği büyütemiyormusum gibi davranıyor
Mantosuzmadonna Burcu-10 inanın bence karnın küçük olması avantaj daha hamileliğimin yarısında yerimdeb kalkarken yatakta dönerken falan canım yanmaya başladı son aylarda nolacak bilmiyroum bebisiniz iyiyse karnı hiç dert etmeyin 🤗
Sarikan93 Mantosuzmadonna hayır değilsin canım beni gören de son günlerim sanıyor ayımı söylediğimde ikiz mi diyorlar ama 7 aylık normalde bebeğim geçen gün kontrole gittiğimde benimle beraber bir kadın daha vardı kadın 38 haftalık hamileymiş benim göbeğim onunkinden daha büyük duruyordu 🤦🏻♀️ iki ayım var daha ne kadar büyücek bilmiyorum
Mantosuzmadonna Sarikan93 Allah yardımcın olsun büyük karınla hayat kalitesi düşüyor maalesef ama bebisler iyi olsun da napalim yine de ozleniyor hamilelik ne olursa olsun 😊
Sarikan93 Mantosuzmadonna saol canımm 🌸 evet napalım gülü seven dikenine katlanır bizde katlanıcaz seve seve 😊