Arkadaşlar 31. Haftadayım fakat idrar yolu enfeksiyonum bu aralar beni rahatsız ediyor. Sadece sabahları sarı akıntı geliyor ama su gibi ıslaklıkla.. Sonra su içmeye başlayınca geçiyor. Bugünde baya sarı akıntı geldi ama su içince geçti. Doktoruma atıyorum ne yapmam gerekiyor diye sadece su iç diyor. Ama enfeksiyon olduğu belli neden hiç fitil falan başlatmıyor anlamadım?