Merhaba,
38 haftalık hamileyim bugün 38 doldurdum. Ama bugün bedenimde değişik bir ağrı hissediyorum belimin arka kısmı bacaklarımın arka kısımları baldırlarım ağrıyor ilk gebeliğim olduğu için bunun ne anlama geldiğini bilmiyorum. Ağrı dediysem katlanılmayacak derecede bir ağrı değil tabiki bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Birde hafif geniş ağrım göğüs ağrım var öksürüyorum afedersiniz ağzıma balgam geliyor. Acaba grip oldum üşüttüm de bedenime mi ağrısı vurdu diyorum. Yani bu ne demek anlayamıyorum. Doğuma mı bağlamalıyım bu ağrıları yoksa üşütmeye mi ???