Slmgr bizim de tahmini 7 Ekim. Bir tane sabahlıklı gecelik kolsuz, bir tane yarım kol pijama takımı almıştım. Yedek olsun diye lcw den kolsuz gecelik aldım. Lohusayken bir sıcak bir soğuk basıyor diye içime kolsuz aldım hep. Üzerime bir sabahlık geçiririm üşüyünce diye. Lohusa takımı pahalı tuttu ama lcw gecelik çok güzel yedek diye almıştım ama keşke hepsini öyle alsaydım dedim. E bebekte de gecelik sabahlık takımları var internet sitesinden bakabilirsiniz ben mağazada gördüm çok güzeller onlar da uygun fiyatlı.