Busrabozdag suni alırken nst harici yatakta kalma canım. Ayakta, yürüyerek, çömelerek, pilates topunda veya rahat ettiğin bir hareket halinde karşıla doğum kasılmalarını. Yatarken dayanmak daha zor oluyor. Beni ilk doğumumda suni alırken hep nstye bağlı kaldığım için yatırmıştı doktorum. Bu kez farklı bir doktora gidiyorum ve baştan bunları konuştum. Tabii ki nasıl istersen dedi. Gebelik okulunda öğrendiğim egzersizleri, nefes tekniklerini uygulayacağım inşallah. Naçizane tavsiyem sen de öyle yap ki süreç daha kolay ilerlesin. Sağlıkla tek avazda kucağına almak nasip olsun. 🙏🏻