Gzm23 bu sebeple bişey olduğunu duymadım. Son aylar tüm gebeliklerde dikkat gerektirir. Düzenli kontrole gitmekten başka çare yok. Çok tedirginsen daha sık kontrole git mesela. Bana detaylı yapan doktor21. haftada, 3 haftada bir gitmen gerekir demişti. Kendi doktorum henüz öyle bir şey demedi 31 haftalık olduk. Son haftalar normaldede daha sık gidiliyor zaten. Bundan sonra sık çağırır diye düşünüyorum