Babbys bana göre 5+Da kan vermiştim 2900 küsürdü. 8+3 diye hesapladığımda doktoruma gittim 7+3müş geç döllenme demişti. Kalp atışını da duyduk bebeği de gördük gittiğimde. Kan verdiğimde de 4 küsür haftalıkmış bu yüzden. Bir kere beta bakıldı başka da bakılmadı o yüzden