Meleklerim34 3 cm açıklık olduğunu öğrendiğimde ertesi gün doğurursun demişti doktorum. Sabahına doğumu başlatmak için rahim açıcı fitil uygulandı. Suni sancı verildi. öğleden sonra 2’de oğlumu almıştım kucağıma. Ama böyle olmasaydı da normal süreci bekleseydik ne kadar sürerdi hiç bilmiyorum. Bu ikinci gebeliğim, 37+0’ım. Dün kontrolde iki parmak açıklık olduğunu söyledi doktorum. Bugün gün içinde oğlumun başının rahmime yaptığı baskıyı ciddi ciddi hissettim. Ama sancı, su gelmesi, nişan gelmesi vs olmadığı için önemsememeye çalışıyorum.