MucizeAnnesiiH yorumlarını gördüm cevap vermek istedim. İlk gebeliksr daha agır geçiyordur 2ncide aynı olmuyor. Ben ilk gebelikte hap kullanmadım çektim ama bu sefer prilamı içiyorum vallaha yapcak bişe yok bir cocuk daha var altını değiştirince v.s midem kalkıyor kullanıyorum şöyle söylim dün ilaç bitince kalan 1 taneyyi sabah içiyim dedim düşün gece ara ara uyanır gibi olur ya insan midem bulanıyordu kabus gibiydi uyurken insanın midesi bulanırmı ya işte sağlık ocagında yazdırdı eşim aldı getirdi ben sabah aksam 1 tane atıyorumm evet hafif hisediyorum midem bulanıyor ama ilaç içmedigim gibi ağır degil enazndan buna şükür ve işe yaramıyor diyenler günde 4 tane içilebiliyor üstüste degil tabi önce 2 sonra 3 deneye deneye bak yorgunluk halsizlik devam eediyor ama miden herşeyde de kalkmıyor kalksada zorlayıcı degil öyle soylım