sadilek bende 14+4üm hep ara ara sol kasığımda ağrı oldu.doktor normal dedi rahım buyuyo bebek gelişi vucudun değişiyo olabılır dedi.yalnız sol tarafm daha sertti çevremdekiler erkek bu bebek demişti genelde öyle oluyormuş 😂Eskiler bilirmiş 12.haftada doktora gittiğinde yüksek ihtimal erkek 16.haftada bakıcaz tekrar dedi.