Merhaba arkadaşlar 2 tane fıtığım vardı en son belki de 3 oldu bilmiyorum 🧐10 haftalık hamileyim ve sol kalçamda inanılmaz uyuşukluk gelişiyor şimdiden . Size sormak istediğim devlet hastanesi doktorları fıtık sorunu olan gebeleri sezeryan doğum yapıyorlar mı ? Normal doğuma zorlamadan acaba .