Rabia344 Kızlar devlet hastanesinde 4’lü tarama testi yaptırdım geçen gün. Ama daha sonucum çıkmadı. Çevremdeki Herkes 2 günde çıkmadı gerekiyordu diyor. Bilgisi olan var mı ? Yazabilir mi bilgisi olan ?
Boniboncuk Rabia344 ben 2 li ve 3 lü yaptırdım özelde hep 10 gunde çıktı Hiç ıkı gun duymadım Kan sonucu çıksa bile raporlanması uzun sürüyor diye biliyorum
Rabia344 Boniboncuk garip valla özelde normalde daha erken çıkıyordu ablam da özelde yaptırmıştı ben devlette yaptırdım da bakalım 🤔
Rabia344 Binnazzz12 yaaa inşallah öyle olur ona razıyım bana 20 günde çıkar dediler hastanede ona şaşırdım. Siz peki devlette mi yaptırdınız ?