Duygu1309 Hamileliğimin 6. Ayindayim. İki gündür kahvemsi cok az bir lekelenmem oluyor. Sizce bu normal bir durum mu?
Glsnisa14 Ben de yaşadım muhtemelen enfeksiyon kaynaklı oluyo.devam ederse gitmeni tavsiye ederim.ama bebişin hareketlerini hissediyorsan korkma her gebelik kişiye özgüdür
Duygu1309 Glsnisa14 yok gayet güzel bir şekilde hareketlerini filan hissediyorum. Sirf bu konuda içim rahat zaten bugün de akıntım olmadi
Glsnisa14 O zaman hiç korkma canım benim de oldu hem de kaç kere bebeğim sağlıcakla kucağıma aldım şimdi de sizlerin içini ferahlatmak için uygulamayı silmiyorum yardımcı olmaya çalışıyorum