Ms0208 Merhaba arkadaşlar gebelikte bu dururmu yaşayan oldu mu antibiyotik kullanan bar mı kum için bir sıkıntısı olur mu
RaYaRY Benimde tahlillerim çıktı araştırdım böbrekte kum diyo doktora sorucam inşallah değildir biri d vitamini çok kullanırsan olur demisti
Glsnisa14 Kızlar bende taş oldu decavit kullanamadim su,soda ,limon sirke tuketmistim ama hergun değil
Glsnisa14 Ağrım büyük taşlarda col oldu ama küçüklerde hissetmedim bile idrar takibi ile goruyodum bı de uromisin var enfeksiyon için toz.onu içtikten sonra daha rahat oluyodu