Elif5561 Bende 28 haftadayim. Gecen haftalarda başladı kasilmam ve doktorum erken başlamış dedi. İki gündür özellikle çok sık olmaya başladı dun 7 8 kere kasilmam oldu ve 5 6 saniye sürüyor. Doktor kontorlum vqrdi bende söyledim gecen haftalarda progestonu 2 ye çıkardık sabah akşam. Dun de tekrar fazla olunca yine olursa kasilma prulokton igne verdi yaptır dedi bende hastah3nden çıkarken kasilma olunca hemen alıp yqptirdim iğneyi bugun cok fazla olmadı ama protestonun da deva ediyorum. Magnezyum ocean ekrtramag başladım. Magosit kullanıyordum bıraktım. Regenesic vitamin kullanıyorum. Devit 3 ve gyno fero demir ilacı kullanıyorum. Kasılmalar erken doğum habercisi dediler o yüzden bol istirahat etmelisin. Ve doktora muhakkak git ne olur ne olmaz canim Allah korusun. Bugun sağlık ocağı izledim vardı ebeye söyledim oda dinlen ağır kaldırma vs vs ve erken doğum.belirtisi diye uyardı 2 gündür yatıyorum sende dikkatli ol🌺