Merhaba kızlar 18.haftadayım. Birkaç haftadır aşırı başım ağrıyor kafamı yataktan kaldıramayacak kadar kötü oluyorum. Işığa karşı hassasiyetim oldu. Odayı sık sık havalandırıp bol su içiyorum ama nafile. Çok dayanamazsam parol içiyorum ama o da fayda etmiyor. Var mı sizin önerebileceğiniz bir yöntem?