Elizinannesi25 Ben özele gidiyorum doktorun sekreterinden alıyorum yada çağrı merkezinden ama özele gitmeyeceksiniz perşembe günleri saat 15.00 da İnternet üzerinden alabiliyorsunuz diye biliyorum
MeryemYavuz Elizinannesi25 canım özele derken nasıl oluyor anllamdım devlet hastanesi değil mi burası
Helins MeryemYavuz yarı özel yarı devlet istersen ücretini verip özel bakılıyosun ben iki ay önce doğum yaptım 9 eylül de ama doktora ücret vermeye gerek duymadım çünkü zaten asistanlar bi sorun oldumu hocalarına danışıyor
Elizinannesi25 MeryemYavuz aynen canım istersen özel bakınabiliyorsun ben erkan hocaya gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim
MeryemYavuz Elizinannesi25 her grtiğimizde ücret veriyoruz demi canım ne kadar bide sezeryan ne kadar
Elizinannesi25 MeryemYavuz evet canim zaten ayda bir gidiyordum 288 lira oldu şuan. doğum içinde önümüzdeki hafta konuşucam fiyatı
Helins Teşekkür ederim evet sezeryan oldum muayne olsun doğum olsun genel olarak memnun kaldım doktorlar çok iyiydi