Hndays Kızlar gümüş kapak alan veya kullananlardan marka tavsiyesi rica ederim. 35.haftadayım, alıp takmaya başlamak istiyorum.
mercimeginannesiiii Hndays E bebekten baby Mom aldım. 999 ayar olandan. Kullanımı güzel işime yarıyor. Ama ilk kullanımda biri bozardı diğeri sarı sarı renk attı iadesi vs yok. Bilginiz olsun.
[silindi] mercimeginannesiiii karbonatı minik ıslatıp diş fırçası ile iyice fırçalayın gümüş kapağı yada parmağınızla ovun durulayın ilk günki gibi parlak ve temiz oluyor.tüm gümüş ürünler kararma yapar diş macunu yada karbonatla zaman zaman sirkeyle temizlerseniz bişey olmaz😇
mirage333 Hndays ben ebebek ten baby mim 999 almıstım. Burda karardı diye bircok yorum okuyunca geri iade ettim kullanmadim. Şuan hangi marka alcam bilemiyorum 😏
Zehra9616 Beybisininannesi yok cnm saf su gercek gumus olmazsa yeterli olmuyo bazi markalarda ben cok aldim cokda kullandim😊
_Zubeyde_ Hndays silvernurse almıştım oğlum da kullandım ve hiç yaram sızım olmadı çok memnun kaldım ben
Beybisininannesi Zehra9616 he onu bilmem benim markanın temsilcisi var yazıp sordum bana saf suyla yıkaman yeterli dendi 😃
cukulataannesi Hndays trendyoldan findia marka aldım hem fiyat olarak iyiydi hem de çok işimi gördü. Hatta kapagı kullanmadığımda krem fazla sürerdim. Kapağa tekrar döndüm krem sürmedim uzun zamandır. Ya suyla ya da karbonatla yıkıyorum.