Yesimtzn Kizlar 27 haftalık hamileyim kahvaltıdan sonra çok kötü oluyorum kalbim çarpıntı yapıyor beynine doğru vuruyor kendime gelemiyorum.siz böyle birşey yasadinizmi yaşıyorsanız nasıl tedbir alıyorsunuz
Miri06miri Yesimtzn Aynısı bana da oluyordu. Doktorum şu önerilerde bulundu bana ve geçti çok şükür belki sizinde işinize yarar. Kahvaltıyı çok erken saatte yapmaya çalış ve azar azar sık sık ye dedi. Midemi çok doldurmamaya çalışıyorjm. Acıkınca 1-2 saat sonra tekrar bir şey yiyorum.
seymaseda Troid rahatsızlığınız var mıydı acaba varsa çarpıntı yapıyor bende 26 haftalık hamileyim bende genelde kahvaltı yemeklerden sonra el ayak boşalması ve çarpıntı oluyor bi gözükün sizde bi doktorunuza
Esenkaplan Yesimtzn hamilelikte kan basıncı yuksek oldugu icin çarpıntı normal diyolar tiroid cikti mi sizde ilac kullandinizmi hic