Hırçın sürekli ağlayan öfkeli bir bebek
Yani Allah büyük belki de bebeğiniz iyi korkulacak bişey yok belki
Yine bi arkadaş 2 li tarama yaptırdı risk var demişlerdi bı sıvı mi ne alıp Amerika’ya teste yollamışlar di tertemiz çıktı bi de test de pahalıymış