burcuacrr Ben erken doğum riski yüzünden 4 doz oldum evet vücudum biraz şişti bebiş hareketi de 2 gün normale göre daha azdı ama sonra düzeldi , ben 31.haftada oldum 33 de de doğum yaptım bebişin solunum sıkıntısı olmadı iğne sayesinde, bu iğne 2 hafta geçerli oluyor sonra bebek zaten kendi gelişimine devam ediyor