Duru_nunkardesi Kızlar keseyi kaçıncı haftada gördünüz Ve vajinal ultrason mu yoksa Normal ultrasonla mı gördünüz bu arada biz 5+6 olduk bugün büyüyoruz inşallah ama hala göremedik kesemizi 10 unda randevumuz var inşallah görürüz herşeyi sağlıkla 🍀🙏🙏🧿
moom222 Duru_nunkardesi 7 haftada gördük cnm on gün sonra gittiğinde görürsün sende aynı haftaya denk geliyor hemen hemen 😍 ben keseyi bebeğin yolk kesesini vee bebeği gördüm tam yedi haftada
Kubra3412 Duru_nunkardesi ben 4+1 olduk ama dün mesela kesen küçük küçük oluşmaya başlamış dedi 6 haftaya kadar görünmeyebilir diyorlar
Duru_nunkardesi Biz ilk 4+5 de gittik ne alttan ne de normal ultrasonl göremediler bebişi de keseyi de 😭😭 çok korkuyorum daha çok var randevuya kafayı yiyecemm😔😭😭😭😭😭
Kubra3412 Duru_nunkardesi üzülme canım bazı bebekler geç gelişebiliyor ablamdada 6 haftada görüldü net