40 haftayı geçtik hatta sonuna doğru geliyoruz anneler bir hareketlilik yok ne sancı ne nişan sizler de durum nasıl neler yapıyorsunuz doktorunuz ne dedi benimki suni sancıyla doğum baslatacaktı beklemeyi tercih ettim ama bebeğe zarar veriririm diye de korkuyorum 🥺😥