Kizlar gecende bir post gordum simdi bulamiyorum. Turnusol kagidi testi gibi bi pet gibi bisey varmis idrarsa farklı renk amniyo sivisi ile farkli renk oluyormus. 23+0 dayim bazen kilodumda ıslaklik oluyo. Bebegin poposu cok asagidaymis mesaneme cok baski yapiyo yarim saatte bur tuvalete gidiyorum. O baski yuzunden idrar kacintisi mi vajinadan mi geliyo anlayamiyorum. Hastaneye gitmeden ogrenebilmenin bir yolu var mi. Yukarida yazdigim gibi oyle bir pet tarzi birsey var mi.