Nefesim74 dun hastanedeydim bir bayan 40+1 de geldi öğlen sancıları başladı düzenli şekildeydi evine gitti geldi saat akşam 8 gibiydi gala şancı çekiyordu ağırlamıştı sancıları sonra gece 10 11 gibi doğuma aldılar tam 11 54 te bebişin ağlama sesini duyduk🤗🤗 sonra eşi cıktı dikisleri oldu odasinagecti içinde parca kalmış o yüzden 2 ye kadar sürdü parca gilan olmasa saat 1 de bitmis olurdu diye tahmin ediyorum kendini korkutma boşuna her doğum kendine özel ilerliyor dünki bayan anca bağırdı sık sık nefes aldı kendini yordu ben bu bilmezligimle dohru bulmadım ikinsa kendini buna odallasa belki daha çabuk bitecekti o an insanın aklına gelir mi gelmez mi bilmem ama korkmamak lazım sakin karşılamak lazım sanırım bun daha iyi anladım bizzat şahit oldum doğumuna çünkü ne zaman şancı geliyor ne zaman duruyor onu bile anladık hepimiz annesi bile dedi ikinsa da cabuk kurtulsa diye ama en sonunda oldu bebiş bağırmaya başladı çok güzeldi 😍😍