Babynative doktorlar norml der hep onlara gore normaldir 3 kez kalp durması aynı haftada kaybettim sebebi yok tüm testler yapıldı kan pıhtılaşması da var ama 2 gebelik kan sulandırıcı iğnelerle durdu fayda etmedi rahimden ameliyat oldum orda sorun çıktı hamile kaldım oda kimyasal çıktı sonra yapisiklik olmuş dediler filmde bi daha ameliyat oldum düzeltildi şimdi rahîm iyi aşılama yaptık tutmadı bu durumu 10 kere bile başına gelenler var sebeb çıkmıyor tonlarca ilaç kullanıp yine kaybedenler var doktorlar da bisey demiyor net şekilde şanslı olan sadece iğne ile ilerliyor olmayan gene kayıp.yasiyor ve son zamanlar da da bu durum fazlası ile arttı kimse net şundan şundan diyemiyor acıyı biz yaşıyoruz norml diyorlar düşünün