tospikaskim Benim ilk gebeligim ama yegenimden tecrübeliyim oda yaz bebeğiydi. Onlarin vücudunda henuz yag tabasi tam olusmadigi icin cok üşürlermis doktorda oyle demisti yaz ortasinda zature olan bebek var demisti ablamin doktoru yillar once. Oyle kalin kalin yunlu giydirmeyin ama kisa kollular sortlsr giydirmeyin demisti. Onların hissettikleri sicaklikla bizimki cok farkli demisti. Bence ne kisa kollu ne sort giydirme.