Rfrf Merhaba kızlar, 8 haftalık ikiz gebeliğim var ancak karın ve kasık ağrılarım hiç geçmiyor. Benzer bir durum yaşayanınız oldu mu? Gittiğim iki doktordan biri normal dedi biri düşük riski olabilir dedi kafam iyice karıştı.
VergiliBirsenTolga Rfrf kasıklarda batma ağrıma normal canım bende de ilk zamanlar oluyordu nedeni bebeğin rahme yerleşmesi omdan dolayı
Ginkgo Rfrf Benim o agrilar hic gecmedi ikiz gebelik. Ama riskli bi durum olmadi. Normal diye dusundum hep