Dün, doktor kontrolüm vardı 6+5 dedi yolk salç kesesi göründü ama bebek yok dedi? Haftayada görmezsek ona göre bir yol çizeriz dedi. Alttanda baktı fakat belli belirsiz gördüm bebeğini dedi, rahmin arkada bebekte bu yüzden arkada olabilir dedi. Kalp atışlarını duymam lazım diğer kontrolde dedi. Canım çok sıkkın başına böyle bişey gelen var mı?