Muhkubhuma 24 haftalıkken lekelenmem olduğu için kan uyuşmazlığı yapılmıştı. 28. Haftadayım diye tekrar yaptılar. Bu şekilde iki defa yaptıran oldu mu. Bir sıkıntı yaşar mıyım acaba
Nhl_hff Muhkubhuma 13. Haftada kanama olduğu için yaptırmıştım 28. Haftada yine yaptırdım şuan 38. haftadayım bir sorun yok çok şükür 😊
Zuzu04 Doktorum her hangi bi sorun olmazsa 28. Haftada yapacağız dedi iki kere olmasıyla ilgili bilgim yok maalesef. Peki siz nerde oldunuz iğneyi ne kadar ödediniz benimde 3 hafta sorna merak ettim
Nurabakay Ben 13.haftada kanama oldugu icin yaptirmistim. O zaman kendim parayla aldim. 28.haftadayim. doktorum kan testi sonucuna gore tekrar yaptirmami isterdi. Bu sefer mor receteyle aldim.
Fatma_2_74 Nurabakay iğneyi nasıl ve nereden temin ettiniz dr banada yaptır dedi bulamıyorum malesef iğneyi