Mucizemmm41 Öyle saçmalık mı olur, durumu olmayan napacak illa özel hastanede mi doğum yapacak görümcem 4. sezeryanı devlet hastanesin de yaptı hiç de sorun olmadı, ben de hamileyim 3. Gebeliğim sezeryan olacak ama ben özele gidiyorum doğumu da özel de yapacam. Siz onları Boşverin kendiniz devlette doğum yapacaksanız eğer randevu alın hastaneden kontroleriniz orda olsun doğumu da orda yaparlar