Meleq Elif-dmn 3 ay aşırı bulantım baş ağrım oldu canım acilden geri gelemiyoduk ama 14 haftada hepsi birden kesildi şu an çok keyifli bi hamilelik geçiriyorum..
gamzosgamzos Elif-dmn 2.kızıma hamileyim ikisindede belirtilerim cok farkliydı yani kız bebege ozel belirti yok bence 😊
Kubra-nisan Elif-dmn ikinci kızıma gebeyim ikisinde de 4. Ayıma girdiğimde rahatladım ilk üç ay yemek konusunda sıkıntı yaşadım şimdi iyiyim çok şükür 🎈
Villanelle İki kızım olacak. Hiçbir belirti yaşamadım. Belirli bir yiyeceğe de aşermedim. Belirtiler vs genel geçer şeyler değil, kişiye özeldir
superstar_00 Elif-dmn doktor bana 13. haftada erkek dedi 16. haftada kiz dedi öğleden sonra baslayan mide bulantisi, ayak üşümesi, bel ağrısı , baş ağrısı, yemeklerden tiksinme 16. haftamdayım halen yemeklerden sonra ağzımın tadı çok kötü oluyor.