Sibellaa Ben çok gittim duymak için ama daha bugün duyabildim. 7+6 bügün itibariyle ve 5 haftalıkta duyulmazmıs
Nuurrd Ben 5+3de keseyı gordum sadece 7+1 de yanı Perşembe günü kalp atasına gıdecem Allah ızın verırse 😍