Kumpr Esmanrrr ikizlere hamileyim birinin ense kalınlığı 2.1 diğerinin 5.6 çıktı. Ense kalınlığı dışında çok şükür birşey çıkmadı 🤲 amniyosentez de yaptırdık çok şükür sağlıklılar. Bence normal bi değer
Esmanrrr Kumpr ben ondan çok korkuyorum ve riskli diye duydum perinatoloji ye yönlendirdi doktor İnşallah güzel sonuçlar çıkar sizin adınıza da o kadr cok sevindim ki Rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin sanada bna da bütün hamile annelerde🤲