Merhaba. Hamileyken kortizon kullananlar var mı ? 32 haftalık gebeyim. Sabahları ağzımdan pıhtılaşmış kan geliyor diye doktora gittim vücudumda ağır enfeksiyon olduğunu söylediler. Kan değerlerim de normal insanlara göre 4-5 kat yüksekmiş. Önce antibiyotik ve kan sulandırıcı iğne tedavisine başladım. Değerlerim normale dönmedi ağzımdan kan gelmeye devam ediyor. Doktor kortizona başlıcaz dedi. Bebeğe zararı olmadığını söyledi. Ama yine de insan tereddüt ediyor işte. Kullananlar varsa tecrübelerini yazabilir mi teşekkürler şimdiden