Momy_eyyuptalha Merhaba kızlar dün akşam saat 22 gibi beta hcg yaptım 15,87 gibi çıktı doktorun istedi diye sabah gene yapın dedi 17,52 saat 8 verdim sonuç bu çıktı çok korkuyorum kızlar
moom222 Momy_eyyuptalha cnm az yükselmiş bana az geldi bide iki günde bir bakılması lazım sonc bu yüzden az çıkmış ola bilir
Pijamaskeliler Momy_eyyuptalha doktor nie sabah bi daha demiş 2 günde bir bakılır betaya öyle üst üste hemen bakılır sa ole çıkmasi normal yani hamilesin korkma güzelce yükselecek hemen baktirdgi için ole olmuş korkma yani
Imasleeper Momy_eyyuptalha sabah yine yapman gerekmez ki iki günlük artışına bakman lazım perşembe günü yine aynı saatte aynı yerde ver kan x2 artmışsa gayet iyi. Benimde 23 çıkmıştı
Emedko Momy_eyyuptalha cnm daha 24 saat dolmadan beta hcg baktirmissin. 2 günde 1 bakılır betaya. Endişelenmene hiç gerek yok . Çünkü çok erken vermişsin cnm
Efnan-77 Hamilesiniz ama çok yeni diye tahmin ediyorum çünki 10 üstündeyse değerler hamilenoluyomuşsunuz ama testde çıkmaz eczanedekilerde
Momy_eyyuptalha moom222 onu demiyorum sabah 22 verdim kanı sabah sekizde verdiğim kan aralarında 9 saat tek var
_aren 0-5 aralığından yüksek olduğunda gebelik pozitif çıkıyor hayırlı olsun 🌺 bu iki testi de aynı hastanede mi yaptırdınız?
moom222 Momy_eyyuptalha cnm evet sonra farkettim bn yazdığın da böyle düşük çıkması iki gün geçmeden vermenden kaynaklı yabi doktor iki gün sonra ver demesi lazımdı neden üst uate istediki böyle
Pijamaskeliler Momy_eyyuptalha korkarsan daha çok kötü şeyleri kendine çekersin canım benim yaşamış biri konusuyor 3 kaybim var biraz hamileyim herşey çok güzel olucak felan de tadını çıkarmaya bak ben artık o kafaya geldim korkmam elime bisey kazandırmadı dediğim gibi hemen baktirdgi diye öyle çıkmış 🙃
Momy_eyyuptalha Imasleeper iki günde bir deil biri akşam 22 de yaptım diğerini sabah 8 de yaptım doktorum istedi diye yani 9 saate o kadar yükselmesi normal mi
moom222 Momy_eyyuptalha valla bilemedim cnm belki normaldir daha yeni bir gebelik kkdugu için sen kki gün sonra tekrar ver bnce
Imasleeper Momy_eyyuptalha normal işte onu diyorum. Hata yapmışsın doktor da niye öyle dedi anlamadım beta artışı iki gün arayla incelenir
Momy_eyyuptalha Imasleeper doğru düzgün doktora denk gelemedim 🤦🏻♀️ Allah razı olsun inşallah içim birazda olsa rahatladı
Momy_eyyuptalha Pijamaskeliler inşallah canım ya çok korktum dış gebelik veya kimyasal gebelik olabilir diye Allah razı olsun inşallah 🤲🏻❤️🌺
ipekveatlas suan normal görünüyo canım cünkü hemen sabahına geri vermissin anca bu kadae yükselme olabilir. en sağlıklısı 2 gün sonra verilen
Momy_eyyuptalha ipekveatlas bende öyle doktora dedim hayır yarın verin kanı bende galiba bir umut iki katı bekliyordum 🤦🏻♀️ beklediğimin altında çıkınca korku sardı beni