gamzecee Kızlar sütü nasıl içiyorsunuz soğuk mu sıcak mı onu ısıtmaktan bazen üşeniyorum soğukta olur mu acab
Imasleeper gamzecee soğuk içiyorum ben kutu süt aldım pipetli öyle günde bir tane felan açıp içiyorum
Ysgl26 Ben soğuk içiyorum.nefret ederim sıcak sütten. Bu ara içim yanıyo soğuk olan herşeyi içebilirim 😅 dondurma yiyorum günlerdir kışın ortasında
gamzecee Imasleeper yaa benim life öyle üşeniyorum bazen o yüzden ısıtmıyorum ama içmemde gerek sormam iyi oldu çoğunluk soğuk içiyormuş zaten😂
Duygudikicidkc Dolaptan çıkarıyorum oda ısısında içiyorum yanında ceviz badem le güzel oluyor normal de sevmem pek ama hergün içiyorum
Loresima06 Ben ısıtıp içiyorum bide bal koyuyorum içine. Ama ısıtmaya bende üşeniyorum bundan sonra oda sıcaklığında içerim artık 😄