Semaan kızlar 17.haftadayım son 3 gündür bebek sanki aşagıda gibi hissediyorum sürekli tuvaletim varmış gibi asagıda top olmuş orda duruyor gibi dizinde öylemi çok asagıda hissediyorum normalmi acaba
3mlek2bebkannesi Semaan doktorunu bilgilendir canım normalde olabilir ama bende bebeğin baskısından rahimde kısalma başlamıştı
Deletedmom72728 Semaan ben 17 haftalikta hiç bişi hissetmiyordum 20 haftalik olunca bebeği hissetmeye başladım aşağıda şuan bende senin gibiyim durumun nasıl şuan?
Asenahil Semaan ben de 17 haftalığım ve bı adım atsam tuvaletim geliyor ama şüpheyle bakmamistim taki bu postu okuyana kadar doktorla görüşürsen lütfen yazabilir misin benim pazartesi muayyenem
Semaan Deletedmom72728 vallahi nasıl biliyomusun canım mesela ayaklarımı kırıp oturuyorum diyelim asagıda olduğunu hissediyorum orda bi baskı oluyor baya asagıda gibi merdiven çıkarken falan sanki düşmüştür orda duruyor gibi agrı falan çok rahatsız edecek gibi degil ama kasıklarımda baskı var bazen adet sancısı gibi habire tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorm
dilaraulusoy Semaan canım o haftalarda bebek daha göbek hizasına çıkmamış oluyor. 23 haftalığım hala göbek değilimin altında düşün doktoruna sor ama bence endişe etme kendini germe yani. Bide ben o haftada hissettiğim bebekmiydi hiç emin değilimdim.
Deletedmom72728 Semaan 17 haftalık bebek hissedilecek kadar büyük olmaz hissedilmez sanki yaş benim ki yok gibiydi kaç kilo senin ki acaba kilo aldıkça hissetsin kese yeri genişlediği için öyle vuruyormus doktor demişti bana kilo aldıkça yer açıyor olabilir
Semaan Deletedmom72728 benim bu ikinci gebeliğim 2,5 yalında oğlum var ama ilkinde böyle olmamıştı ondan merak ettim çocuğa göre değişir illaki daha kontrole var normaldir herlde 😊