Hasrett81 ben yaptırdim 15 Şubat’ta yaptırmıştım giderken 8 saat aç olduğundan emin ol su bile içme çünkü onlar orda bildiğin sana gazoz aşırı şekerli ama asitlide onu veriyolar içiyorsun ben bi bayilacak gibi olsum çünkü toplam 3, kere kan veriyorsun bira zorlayıcı ama yapilmasi gerek tabi gebelik şekeri bebeğide etkiliyor çünkü uzmanlar bunu böyle söylüyor sonuçlarım için bekleyemedim bile çünkü sabah 9 dan 1 kadr aç kalmıştım hemen eve gelip dinlenmek istedim çünkü midemde çok bulandi zor süreç bu yani sağlık ocağına gidip göstermiştim sonuçları kan sonucu zaten oda anlıyor güzel sonuçların dedi .