Rabia62838 Kızlar dün randevum vardı 28 hafta 5 günlük bebeğim 1 kilo bir hafta geri kilosu dedi geceden beri uyuyamıyorum güzel de besleniyorum aslında doktorum ben çok kilo aldım diye vitaminlerimi kesti onunla bir etkisi olabilir mi
Elanurgvn61 Rabia62838 Her çocuğun gelişimi farklıdır canım doktorum öyle soylemisti. Sıkma canını. Bol bol Süt muz kaşar peyniri ye. Sağlıklı olsun gerisi önemli değil. Bence çok düşük değil kilosu benim 29 haftada 1300 dü. Hiç endişe etme canım. Ben sadece yukarıda yazdıklarımı biliyorum sende biraz araştır istersen bebeğe kilo aldıran besinleri onlardan tüketmeye çalış ama hiç kafana takma. Sag saglim kucağına alırsın inşallah ❤
Prensesannesiii03 Rabia62838 canım vitaminlerle doğrudan etkisi var bence ben 1 ay kullanmadım bebeğimde gelişim geriliği çıktı tekrar başladım düzeldi
Gul33 Rabia62838 vitaminleri kesmeyin bence. Onun yerine ekmeği tatlıyı hamur işini kesin ya da azaltın. Süt yoğurt yumurta et balık meyve kefir kuru yemiş tüketin
Fatmaozdemir Tahin pekmez, muz kaşar peyniri ye 🤗 düzelir Allah’ın izniyle. 29dan sonra bebek alıyor zaten..
Rabia62838 Fatmaozdemir İnşallah canım her gün mutlakala yumurta meyve tüketiyorum düzenli olarak et balık yiyiyorum daha da dikkat edicem inşallah
Rabia62838 Elanurgvn61 Amin hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız inşallah araştırıyorum canım daha çok dikkat edicem bu haftadan sonra toparlarız inşallah
Rabia62838 Prensesannesiii03 benim doktorum da kiloya çok takık canım evet fazla kilo aldım zayıf da hamile kaldım ama bebeklerimizden önemli değil ki veririz inşallah doktoru dinlemeyip ben de vitaminlerimi içicem
Rabia62838 _handenurrr ilk çocuğum olduğu için çok da tecrübeli değilim ama doktor öyle söyleyince kendimi çok üzdüm bakalım daha çok dikkat edip vitaminlere başlıycam
Prensesannesiii03 Rabia62838 kaç kilo aldnki canm ne olursa olsun bence doktor kesmemeliydi vitaminleri benmki özellkle kullan demişti
Hmzm65 Rabia62838 bende 26 haftal8kken gitmiştim 25 gözüküyordu 750 grm 28 oldum yine gidecem duzelmismidir die bence çok merak ediyorum ve sizi çok iyi anlıyorum insanın elinde deil ister istemez kafaya takiyor
Rabia62838 Hmzm65 inşallah düzelmiştir canım bende kafama çok taktım 1 nisan da diğer randevum nasıl beklicem bilmiyorum
AysunUgur Rabia62838 benim doktorum olsa, sana kilosu normal derdi canım, üzülme her bebek de 3500,4000 doğacak diye bi kural yok, sağlıklı olsun yeter